September 08, 2012

Băieţandrii mei ♥

Vînatorul meu, zis Mister Robot dar si Gingy, pe lînga multe alte nume de rasfat, pîndea un fluture. Dintre toate insectele posibile degustate si dupa o întepatura de albina în pernuta/labuta, a dezvoltat o pasiune profunda pentru fluturi. De aici îi provine si numele Mr. Robot. Ce are un fluture comun cu un robot? Pe Sam :D Cum apare vreun înaripat filigran în cadru, Sam se încoarda, ia o pozitie tesita si se îndreapta cu miscari robotice spre tinta. În momentul în care calculele îi spun ca posibilitatea de reusita este mare, fixeaza tinta si nu mai aude sau vede altceva... pîna nu o are între gheare! (Gingy, provine de la gingerbread man din Shrek. E la fel de dulce, putin timid si la fel de neurotic ca biscuitele din Shrek :D )




În timp ce Samy vîneaza tot ce misca, Big Mike doarme lenes între firele de spanac, semanate extra pentru el. Sam e agitat, alearga si sare peste el, îl mai si calca în timp ce prinde insecte... Mike ridica doar capul, se asigura ca totul e ok în jur, si în timp ce-si lasa capul din nou pe pamîntul cald, adoarme lenes. Dupa ce mi-a rînjit cu cei trei colti frumosi, de parca facea reclama la Colgate, mi-a dat de înteles ca înca nu are audienta.





Totusi nu a rezistat tentatiei de scarmanare, asa ca s-a luat dupa mine prin gradina, iubind pomii. Aici chiar se dragalea de un visinel piticel. Noroc ca s-a îngrosat repede, ca altfel îi trebuia protectie. Mai are el boala pe o mini salcie plîngatoare, mai subtirica, pe care a trebuit s-o leg de-un par, ca altfel o îndoia la pamînt, iubind-o :D



"Na, ca vine vijelia, magaria întruchipata. Sarmanul pom!"




Sam, la fel cum era Felix, nu întelege ce atîta dragoste si pasiune pentru un bat! 
El foloseste visinelul pentru a-si ascuti ghearele, dupa care se întinde nervos, cu urechile plecate, 
sa ne arate el noua, parerea-i despre pom. Na! :D


 



Cine mai întelege ceva dintre atîtea dungi, atîta blana tarcata? 
În prim plan, vazut din stînga e ceafa si spatele lui Sam. 
Pata roz e limbuta, cu care-si lingea baza cozii. Dupa gît are coada lui Mike, care-i statea întins în fata.
Mereu se "cuprind" cu cozile, cînd stau unul lînga celalalt.




Din leneveala si limburit, le-a venit pofta de joaca si s-au laut la o trînta frateasca.





Întinsi pe frunzele uscate ale ciresului pe care le adora, 
savurînd lensi razele tomatice.



 
 
Am fost plecati din tara. Ai mei baieti, cînd am ajuns, nu erau acasa. Am început a-i striga prin gradina... nimic. Dupa un minut apare Sam ca din pusca prin gardul viu/ de tuia! Ne-am pupat de parca nu ne mai vazusem de un secol! Denise era înca pe terasa. Îl striga. Fuge pîna la jumatatea drumului, se uita la ea. N-o cunoaste! Se întoarce la mine, ne mai pupacim olecuta, apoi a sarit din bratele mele si a fugit pîna în bratele Denisei! Cred ca i-au trebuit cîteva secunde pîna si-a amintit de ea. N-o mai vazuse de 5 saptamîni. Cît era el ocupat cu sora-sa, apare si Big Mike. Cred ca el ne-a urmarit dintre tufisuri. L-a lasat pe micurez sa se bucure. A venit fuga fuga spre mine, m-a lasat sa-l pup. I-am vazut fericirea în ochi, apoi a întors capul ca o diva si a fugit. Mi-a întors spatele. Si-a amintit cum trebuie sa reactioneze. Trebuia sa arate macar putina suparare. Dar n-a rezistat mai mult de juma' de minut. A veit la scarmanat =))
Asa facea si Felix, cînd ne întorceam din concedii. Ne pupam, apoi ne arata "umarul rece", ne certa, chiar ne hîsîia ca am fost plecati, dupa care îsi lua portia de iubire, de care nu se mai satura. Mereu îl lasa pe Mike primul. Stia ca e mai "mic" si sufera mai tare lipsa noastra. Acum Mike e fratele mai mare, îi lasa primul val de bucurie, mezinului.

Sam a suportat bine lipsa noastra (a fost pentru prima data fara noi), pen'ca a avut mami buna care l-a mîngîiat si a avut si cu cine se juca, si pe cine zgîria (sotul lu' mami adoptiva :D ), dar l-am vazut cît s-a bucurat ca am venit. El este taaaare dependent si un copilandru, si cred ca el ma ia drept mama-sa =)) Dupa salutari, îmbratisiari, pupaturi cu toata familia, au tras un show pe cinste, în gradina! Bucurie, rostogolire, escaladat de pomi, dat peste cap... de toate. Parca erau la circ. Nu mai stiau unde sa sara si ce sa mai faca.

6 comments:

  1. Dragalasii de ei.
    Ce rasfat prin iarba aia, ce viata fara de griji. :)
    Sa ii invidiezi,nu altceva :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sînt niste invidiati! Cît îi ziua de mare, ei stau cu rotile în sus :D

      Delete
  2. Pupici pe botisorii lor, ce fericiti sunt ei la soare:) ai mei se inteleg bine si mananca impreunã dar nu vor sa doarmã impreunã...de jucat se atacã :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai mei au început sa doarma împreuna! Ma bucur mult! Mike se tot tinea tare pe pozitie, dar cu sam nu a avut sanse. L-a iubit cu forta =))

      Delete
  3. bine a-ti revenit!chiar ma gindeam ca nu mai apar pisoi prin zona!sunt super minunati....daca imi e permis a zice!pupici la pisici,mirela

    ReplyDelete
  4. Am revenit, apoi am fost bolnavi cu rîndul, noi, bipezii. Acum eu mai sînt înca ametita, dar ma îndrept încet încet :D Pupici!

    ReplyDelete