April 11, 2010

Mike,a împlinit 4 anisori!


Mike de ziua lui...a fost plimbat prin gradina,a fost jucat,a fost hranit si scarpinat...ca de obicei.El,sau mai bie zis ei,au cam zilnic birthday.Mike calare pe umarul lui tac'su,se uita la frate-su cum se scarpina de zori .





Nu v-am mai povestit demult nimic de baieti.Ai mei,sînt tot asa cum îi stiti.Fel si Mik,fac concurenta...care e mai puturos,care doarme mai mult,care e mai rasfatat.Acu', ca-i bate toata ziua soarele,se rasfata prin gradina între floricele,în pamînt si iarba...prind gîze,alearga dupa fluturi...adica fac si ei ce pot mai bine.Copilul adoptiv,Berry,vine tot asa dimineata tare,sau noaptea tîrziu.Nu mai sta asa mult.E tare slabanog si murdar si manînca foarte putin.Pe cît era de harnicut cînd era micut,asa de lenes e acum.Nu se mai prea spala deloc.A aparut într-o zi cu o curelusa de pureci,a doau zi fara,a 3-a zi era lipita cu banda transparenta de lipit(probabil si-a rupt-o)
...si de vreo saptamîna cred ca au renuntat oamenii lui la curea.Se pare ca nu o accepta cu niciun pret.În rest,banuiesc ca hoinareste mult.Deh,tineretea .

O poza de azi.




Mike îl tot mirosea.Adevarul e ca e jegos rau,si era si uns cu ceva.
Prima data am crezut ca e ud,dar blana era tare...parca era cu lac fixativ...



Un vecin de al meu si-a pus o casuta de pasarele tare draguta în fata intrarii...Felix este foaaaarte încîntat de ea!Nu numai ca are de ce sa-si ascuta ghearele,are si de unde prinde pasari mai usor....Un alt vecin,de fapt o pereche de pensionari,au facut frumos în fata intrarii ...au plantat niste floricele marunte iar în mijloc au pus un vas alb de portelan cu apa,sa aibe unde se scalda pasarelele!Felix? Happy again!!!Are unde-si înmuia pernutele crapate...si din nou o capcana pentru pasarelele care sînt ocupate cu scaldatul!...vecinii astia îi stiu pe motanii mei...si totusi au "creat" aceste capcane pentru micutele zburatoare...

8 comments:

  1. La multi ani Mikidutului, sa traiasca si sa fie sanatos!
    Ce purcel murdar e Berry!

    ReplyDelete
  2. Mike Mike Mikeeee ce dor imi era de el :D, defapt si de Felix :)
    La multi ani Mike, frumoasule mor dupa tine :D Maya sa-i zici! Daa? :))
    Acum ti-am descoperit blogul despre mustaciosi, am sa mai trec pe aici ca-mi place :D
    Eheee ce tare :)), le-au creeat vecinii oportunitati mai usoare de a vana saracele pasarele :))
    Sa-i pupi pe toti!

    ReplyDelete
  3. La mulţi ani, Mike!
    Distractie maxima impreuna cu ceilalti doi pisoi se soi! :D

    ReplyDelete
  4. Isaaaa,ma bucur ca te vad si pe aici! :D
    Îi pup pe toti,pe Mike mai mult ,ca na a fost ziua lui!El primeste un pupic în plus :D

    ReplyDelete
  5. Arcadia,merci!Pupici de la noi!

    ReplyDelete
  6. Sa-ti traiasca si sa fie bine!

    ReplyDelete
  7. Merci,Irina!Ce mai face Filou?

    ReplyDelete