March 20, 2010

Din nou Primavara


Cu ceva vreme în urma,mai venise primavara odata.Mi-au înflorit brîndusele galbene în gradina...apoi a nins,s-a facut frig!Acum a venit din nou primavara.Brîndusele galbene au supravietuit sub zapada care între timp s-a topit,iar culmea culmilor este ca acum am si multe brînduse lila.Anul trecut aveam una-doua,asa ratacite...

Dupa o tura nebuna de gradina,flocosii mei dormeu ruptiAsa terminati si obositi,poate Denise face ce vrea cu ei,ca altfel nu se lasa ei îmbroboditi.Acoperiti cu o esarfa,si bagati printre jucarii,sforaiau ca doua locomotive.





Mike,pauselu' lu' mama :D




Felix,baleste de numa' :D



4 comments:

  1. Dacâ-mi dai o brânduşă îţi dau un bondar :D

    ReplyDelete
  2. Vezi ca ti-am trimis brîndusa,astept bondarul :D

    ReplyDelete
  3. A ajuns bondarul? Are de zburat cam mult... :D

    ReplyDelete
  4. Ei poza cu Teddy m-a dat gata. Haios rau.Mersi pt. portia de ris...
    PS:Inca nu avem nici un motan sau pisica...heulllll- Schönes Wochenende! Cami

    ReplyDelete