May 19, 2011

Patience...

Deja cunoaste lectia-"Vrei filet crud de vitel,piept de rata si alte delicatese,trebuie sa te lasi fotografiat!"Ador mocutele care le face pîna primeste ceea ce îsi doreste.
În tinerete,rabdarea,nu se numara printre lucrurile care îl caracterizau.
Odata cu vîrsta,rabdarea creste chiar si la motani!
Nu si-a miscat curul din loc!Nici nu stiu cît timp?!Pîna m-am plictisit eu de fotografiat!
Cu toate ca a asteptat cuminte pîna si-a primit portia,totusi mi-a aratat ca nu face el cum vreau eu.Am încercat sa-i distrag atentia sa se uite în alte parti,sa-l fac cumva sa se miste.Chiar si fiica-mea facea pe clownul în spatele meu cu mingiute si sfori azvîrlite pe sus!Nimic!Le privea plictisit,si cumva batjocoritor!
Stia ca nu are importanta cît ne strîmbam noi în fata lui,si cît timp îl mai "tinem" acolo pentru a-l fotografia,pentru ca în final el este cel care îsi va atinge scopul suta la suta.
Stie foarte bine sa deosebeasca între Master si Servant!
...dar personal bun,se gaseste greu în ziua de azi!Asa ca a învatat sa astepte...

"...mda,buna ziua.Ce-mi serviti azi?"



"Aha,m-am prins,trebuie sa astept!Ma rog..."



(Se aude croncanit de ciori.Singurele pasari care nu-l intereseaza.
Fie vorba între noi,cred ca sînt singurele pe care nu le poate prinde :D )



"La naiba cu ele!Si-asa nu-s bune!"



"...se scutura bujorii,îmi vreau carnita!Dar ma fac ca am rabdare."



Hmmm,chiar nu are de gînd sa se opreasca din fotografiat..."



"Linisteeeeee!Cioroaicelor!"



"Mai putin si adorm."



"Gata?Nu?Nu.Nu-i nimic,mai astept."



"Domnisoara,vezi castronelul ala?E al meu!Ma servesti tu?"



"Astept,înca...
Dupa ce îsi termina repertoriul,o sa ma fac ca lesin,si sigur primesc castronul!"

8 comments:

  1. Si înca cum!Personalitatea personalitatilor! :)
    Pupici,Lili :*

    ReplyDelete
  2. Doamne, cat imi place de el si ce mi-ar place sa-l smotocesc putin! Pupici pe mustati! Giorgiana

    ReplyDelete
  3. Ha-ha-ha! Tare de tot shootingul ăsta!
    Pupăm botul lui răbdător! Mmmmmuach!

    ReplyDelete
  4. M-am jucat eu cu blogul meu acum ceva timp si am pierdut o serie de setari precum si lista cu blogurile non culinare preferate. Inca incerc sa le recuperez iar de acesta cu blanosi am uitat complet pana acum. :(
    Dupa postare ma intorc sa vad ce-am pierdut :)
    Sunt superbe pozele acestea cu matzu langa florile alea asa frumos colorate dar si foarte comice comment-urile tale la fiecare dintre imagini.
    O seara placuta iti urez!

    ReplyDelete
  5. Giorgiana,si lui i-ar place olecuta smotocit!Pupici!

    ReplyDelete
  6. Da,Cara,rabdator de rabdator!
    Atîta timp cît este interes personal...se conformeaza =)

    ReplyDelete
  7. Bucate apetisante,ma bucur ca l-ai recuperat.Nu prea le-am mai facut poze,ca la noi tot plua si e frig,iar ei cam parcheaza în pene.Somn de voie :D

    ReplyDelete