February 11, 2010

Viata de zi cu zi

Ianuarie,2009


Denise mînca un iaurt,iar Felix are acum concurenta seriosa!Motanelul asta,care a crescut si e pe drum sa devina un motanoi,e cel mai obraznic felin din cîti am vazut pîna acum!V-am zis ca se urca peste tot.Nici nu va puteti da seama pe unde umbla,si ce-si permite.Nu reactioneaza nici la ton ridicat,la nimic!I se rupe de ce spun eu.Daca ridic degetul la el,sare si mi-l musca :D


Ce ma minuneaza în continuare,este Felix!
Nu-mi vine sa cred cît de tolerant este.Îi accepta orice.Si asta mic îl supara într-una.
Îl trage de coada si-l musca de coada în timp ce manînca,nu-l lasa sa doarma,se baga peste el cînd manînca si linge si el farfuria în acelasi timp...
M-ei drag cînd se joaca.Au început sa se joace chiar si în trei,în casa.Dar cînd Berry si Felix se joaca draceste(adica rastoarna pîna si cîte un scaun) atunci Mike se retrage.Nu-i plac uraganele :D




Asa..sa revin la împartit iaurtul.
Felix linge din lingura,iar Berry,s-a urcat direct la sursa!!!

Posted Image 
Felix,facea un nani mic asa linistit ...nu stia înca ca nu pentru mult timp :D


Posted Image



Posted Image


pîna cînd demonului mic i s-a facut a joaca!


Posted Image


Schimb de labe :D


Posted Image


Noroc ca a venit Denise si le-a atras atentia,
ca altfel se lasa cu "palme" peste ochi :D


Posted Image


În toata splendoarea,doar ca a întors capatîna...se satura si el de blitzul meu,
desi îl las foarte mic cînd îi fotografiz pe ei,ca sa nu-i deranjez prea tare.

Posted Image



Obosit de numa :)


Posted Image


Se spala de zor,ca si are ce spala!...atîta alb! :D


Posted Image


Posted Image


:D


Posted Image


Mike,magaru!Ieri statea în fata clapitei,si nu l-a lasat pe Berry sa intre în casa!
Dar Lui Berry nu-i pasa,el tot gaseste o intrare,si-l place,chiar daca Mike e un îngîmfat!
E gelos ca se joaca mai mult cu Felix,decît cu el.


Posted Image


Berry si cu prietenul lui,ala de dupa perdea,mi-au rupt orhideea mama(ce-a mai batrîna)
Era în dormitor pe pervaz.Nu stiu ce au facut,ca am auzit "bum"!
si am cules-o de pe jos,iar ei erau lînga ea.Cumva au rasturnat-o din fereastra.
Am pus tija rupta in apa,si am dus-o în bucatarie,
ca mai are doua flori pe ea...si acu tot în jurul ei stau,raufacatorii!


Posted Image

2 comments:

  1. Buna Maya,

    multumesc pentru blog. Il citesc aproape zilnic.
    Ma gandeam ca apropierea dintre Felix si Berry se poate datora asemanarilor de caracter. Nu stiu, zic si eu. Mike e altfel din cate am citit, mai "artist" un pic, mai sensibil la frumos - vezi iubirea pt flori. Felix si Berry sunt mai "barbati" :D . gata ca m-am lungit. Sper sa nu te supere comentariul meu.
    Pup cele 3 perechi de mustati

    VoichiV

    ReplyDelete
  2. Cum sa ma supar?Chiar e asa,sînt mai barbati,iar Mike a fost din totdeauna ca o domnisoara :D
    Lui chiar îi plac florile,lenjeria curata cu mireasma de balsam(flori de cires),îi place sa doarma în iarba,sau unde e pufos si moale..pe cînd Felix rupe toate florile,doarme pe pamînt si nisip,îi place sa doarma in cosul cu rufe murdare.Se freaca cu capul de ciorapi murdari,roade papuci...as zice ca si Berry e la fel.Acum sa vedem cum va fi cu florile din gradina,ca în casa mi-au rupt amîndoi o orchidee :D

    Merci de vizita,Voichi :)

    ReplyDelete