August 04, 2011

Happy Birthday,Canadian Beauty!

Draga Maya, noi îti uram în cor:
La Multi Ani, din tot sufletul!

Felix:

Îti ofer cu drag un trandafiras rosu din gradinuta mea,
pe care l-am pupat cu drag si pe care l-am dragalit doar pentru tine!
Mama mea l-a imortalizat si a scris ce i-am soptit la ureche!

Attached Image

I-am dat voie sa ma fotografieze! Ma gîndeam ca poate ti-e dor de mine :D
Lufthansa?
Pilotul lu' mama'ta tocmai a trecut pe aici!


Attached Image

Mîna mea draga pe care o pup, o rontai de drag... cîteodata o mai iepuresc, apoi îmi pare rau si o ling :P

Attached Image

...si eu în toata splendoarea :D

Attached Image

În timp ce noi ne dadeam silinta pentru cel mai important photo shooting din univers,
Mike sigur îti cînta în vis : "Happy Birthday, Maya! Happy Birthday toooooo youuuuuuu!"

Attached Image

8 comments:

  1. La fel cum doarme Mike am adormit si eu acum pe canapea cu calculatorul langa mine si in fata tv-ului :))))
    Ce dragi imi sunt amandoi!
    Si '' LA MULTI ANI'' cu intarziere!

    ReplyDelete
  2. Deci,se pare ca ai avut somn bun!Mike,are mereu,cînd doarme în pozitia asta.Felix e mai contorsionist.Doarme cîteodata de parca-i înnodat :D

    ReplyDelete
  3. Da, pe Mike îl durea în papuci! :D

    ReplyDelete
  4. Ce pisoi fericiti! Eu iubesc pisicile,insa de ei,cind i-am vazut,m-am indragostit pe loc! Sa va traiasca!

    ReplyDelete
  5. Of ce dor imi e de povestile cu printul frumos :(

    ReplyDelete
  6. ... cîndva, ne vom întîlni toti în bucataria ta de pe coasta însorita :)

    ReplyDelete