January 25, 2012

Boo-hoo-hoo!

Dupa o repriza de pupaceala l-a apucat foamea pe Felix. S-a urcat pe masa, si cu o privire spre dulapul de unde apare mereu mîncarea pisiceasca, mi-a dat de înteles ca a sosit ora prînzului. Cu toate ca nu este el un mare "mîncator", cere cu atîta miorlaiala de parca nu ar mai fi primit mîncare de o saptamîna. Desi dozele sau plicurile nu cîntaresc mai mult de 80-100 g, abia manînca jumatate. Ce ramîne, linge putin mai tîrziu sau altadata chiar deloc. Un sclifosit! Ma rog. I-am desfacut o dozica, una dintre preferatele din top 3. Ma urmarea cu mare interes, dar foaaaarte linistit... sau voia sa para cool. Mi-am lasat timp, pentru ca ador sa-l urmaresc si eu la rîndul meu, cum nu ma scapa din priviri, nu pierde nici o miscare. Am pus continutul dozei pe o farfurioara (umana, da, unii stiu de ce :D ), el si-a întins limbuta, a vrut sa se serveasca. Ca sa-i "întind" rabdarea, am spus sa astepte, ca vreau sa-i pun si-o frunzulita. Ca un întelept care este, a dat marche arrière si a asteptat sa vada ce bunatate i se mai ofera. Un strop de ulei, o maslina... ceva? Cînd a vazut frunzulita, sigur m-a înjurat. Zic si eu asa, dupa privire... :D Am dat semnalul, gata, acum poti sa-ti bagi boticul între bucatelele de pui si somon, iar eu îti imortalizez limba!


Click!
În timp ce eu am apasat pe buton, limba lui a disparut cu tot cu el din imagine!!!
Precum Jet-ul personal a lui Schumacher, a zburat direct prin clapa/usa pisiceasca.



În urmatoarea secunda am observat si eu cauza disparitiei cu viteza luminii.
De pe pervazul ferestrei, Peterle, se chinuia sa ne vada, prin plasa de tîntari :D
Pentru cei care nu-si mai amintesc de Peterle, îl puteti vedea aici.
Vi l-am aratat anul trecut, cînd era june :D



Felix, bineînteles ca a renuntat la haleala, si l-a luat la goana pe Petrica! =))

În acest timp, Mike, interpreta în vis, cel mai plin de suspans rol al vietii sale,
The Cell Phone Watcher! :D
(A prins patul Denisei! Doamne, ca dor i-a mai fost de el! :D )



... si sigur se gîndea la cît de generos va fi salariul de actor principal!



Daca tot e vorba de mîncare. Mike nu a mai slabit deloc, desi i-am micsorat cantitatea si a primit cel mai mult RC Light... Eu cred ca mîncarea asta nu e cine stie ce, mai ales ca, contine si cereale... care posibil sa umfle? pisoii mai puturosi. Am tot încercat în trecut sa-l "învat" cu Orijen, care dupa parerea mea este calitativ mult mai bun decît Royal Canin, tinînd cont ca nu contine nici urma de cereala... dar nu-i place si pace! Am mai încercat si cu Porta 21 - Grain Free , nici ala nu-l vrea. Asa ca, de vreo doua saptamîni m-am gîndit sa îi introduc treptat cîte putin Orijen în RC. La început a protestat, cu toate ca i-am pus foarte putin din Orijen, dar pe urma a halit. Ce era sa faca? Greva foamei? Mike? No way! În fiecare zi am ridicat nivelul de proteine cu Orijen. Am ajuns la aproximativ 30 % Orijen + 70% Royal Canin. Accepta. O sa încerc sa ajung macar la jumi-juma. Înca nu l-am cîntarit, dar mi se pare ca manînca mai putin decît înainte. Cred ca Orijenul din amestec îl satura mai bine, si parca i-a scazut din ghiozdanel. 
De proba, am mai luat si Happy Cat, tot Grain Free. Dar acum daca tot accepta Orijenul în amestec, nu-l mai ametesc si cu felul asta. Ma întreb doar daca e ok, ca-i amestec crontanelele? Nu pare sa sufere de nimic. E fericit si lenes ca de obicei :D

1 comment:

  1. Alintatii de ei !
    Toti ''mumosi''/a se citi frumosi :)) /
    Legat de mancare, eu nu cred ca are ceva ca o amesteci dar n-ar strica totusi parerea unui vet.
    O seara faina!

    ReplyDelete