February 07, 2010

Maya,o canadianca frumoasa!



Astazi v-o prezint pe draga mea nora,Maya!Sotia Felixului! :)
Maya este pisica Umei,o foaaarte draga prietena din Canada.Uma,la fel ca mine,este o maare iubitoare de animale.În mod special adoram felinele.Din multe discutii despre pufosii nostri,ne-am dat seama cît de mult se aseamana,atît la caracter,cît si la înfatisare,expresie...am ajuns la concluzia ca "oala si-a gasit capacul",cum zice neamtu!Asa ca,cu multi ani în urma ne-am hotarît sa ne "încuscrim" virtual :D

Maya,10 ani



Lenesa,precum al ei sot :)

 


Eleganta,ca o Lady ... 

 



Adora plasele de la Ikea,asa si cumnatul Mike :)






 



 


Gînditoare...

 


Maiestoasa!

 


Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh


...ipostaza în care apare Maya, 
descrie mai bine Silent Night,decît Jingle Bells :D


 


Îmbrobodita mea!
Te pup!


6 comments:

  1. e pur si simplu adorabila, o pufoasa mica...imi doresc din ce in ce mai mult inca o pisicuta :).Oricum sunt tentata sa iau toate maidanezele acasa :), acum ceva timp am vazut un pisic negru cu labute albe si am vrut sa-l iau acasa...pana am coborat eu dupa el deja fugise...

    ReplyDelete
  2. na, ca ai "cuscre" in toata lumea! :D nu-ti mai faci griji pentru concedii de-acum, ca ai neamuri oriunde te-ai duce. :D

    ReplyDelete
  3. Asa e! Eu o astept de ceva ani si tot sper :) Probabil ca tu o sa o prinzi mai usor in tara...
    Multumim frumos Miha de prezentare..asa e, Maya mea si Felix al tau sunt sufletele pereche..sa ne traiasca frumosii si sa nu bucuram de ei mult!

    ReplyDelete
  4. Corina,prima data asigura-te ca e al nimanui,si apoi i-al acasa :)

    ReplyDelete
  5. Arcadia,da, am cuscre care mi-s dragi !
    Va pup!

    ReplyDelete
  6. Uma,se mai întîlneste munte cu munte...d-apoi om cu om :D
    Pacat ca nu ni se pot întîlni copiii.Taaare curioasa as fi,ce-ar face :D

    ReplyDelete