February 05, 2010

Activitati nocturne



Attached Image


Nu vroia blitzuit...asa ca s-a carat!



Attached Image




Mike,suparat..si de ploaie,si ca nu ajungea la Felix,si ca dragele lui flori putrezesc.
Nici nu va puteti imagina,cît de mult iubeste motanul asta florile!
Le pupa,se mîngîie de ele,le linge,bea apa de pe petale,le miroase..
multe le si manînca :)




Attached Image

Casuta asta de burete a devenit un domiciliu foarte important!
Sotul chiar vroia sa o arunce,ca nu-l mai folosea niciunu din pufosi.
Pîna se aduna la noi gunoaiele astea pentru sacii galbeni,
a lasat obiectul cu pricina pe masa de pe terasa..ca sa nu-l uite.
Ei,deodata a devenit locul favorit al domnului Felix!De cîteva zile,numai acolo doarme.

Ei,de atunci si Mike îi tot da tîrcoale,dar nu l-a prins nicicum liber pîna ....
Felix chiar era la masa,asa ca Mike a prins momentul,
s-a bagat rapid în casuta si s-a stabilit ca un rege,privind de la caldurica cum ploua.

Dupa ce Felix a terminat de halit,tzushti pe terasa,sacun si masa...surprizaaa!
Sa-i fi vazut fata,cînd si-a vazut casa ocupata!
Sa mai zica careva ca pisicile nu au expresie faciala!
În privire se vedea ce simte..îi era ciuda !
A vazut ca eu îl dojenesc pe Mike(ca i-a ocupat locul mosului),
si-a luat masca de milog,si si-a proptit pieptul în umbrela de soare,
si si-a spînzurat capul în ploaie!!Chiar mi-a fost mila de el !

Attached Image

..dar nu puteam sa-l arunc pe Mike afara,
asa ca i-am pus si lui o pernuta,sa stea macar pe moale.
A acceptat,dar tot a mila se uita la mine!

Attached Image

Între timp,Denise a desfacut o doza cu covrigei,
iar Mike a auzit zgomotul..a crezut ca e doza lui cu crontanele,si a taiat-o!
 Cînd e vorba de mîncare,nu-i mai trebuie nici casa..nimic!

Attached Image

Amîndoi sînt niste teroristi sentimentali!


A doua seara s-a inversat treaba :)
Felix dormea în casuta,iar Mike statea de paza :D

Attached Image

4 comments:

  1. Mey, ce frumosi sunt piticotii pufosei. Si ce frumos le povestesti aventurile.

    ReplyDelete
  2. Ei,povestesc...spun si eu cîte ceva,ca talent la povestit chiar nu am...deloc :D

    ReplyDelete
  3. E bine ca se au unul pe altul :), uneori ma gandesc sa mai adopt si eu o pisicuta sa-i tina companie lui Mitzi....

    ReplyDelete
  4. Corina,din acelasi motiv l-am adoptat si eu pe Mike!Si ma bucur ca am luat aceasta hotarîre!

    ReplyDelete