June 21, 2011

Ahoi!


Motan la bord!
Capitan de vas!
Îmi sade bine?
Yeees!
Bifat OK!



Trebuie sa probez vasul în toate conditiile posibile,aspre,pe care mi le ofera viata.
Pentru a fi pregatit în orice situatie!
Am loc sa ma spal?
Da!
Bifat OK!



Pot sa-mi urmaresc inamicii?
Vizibilitate buna?
Da!
Bifat OK!



Si cel mai important lucru,somnul linistit dupa atîta vînatoare!
Merge?
Da!
Bifat OK!
Silence!



Trandafirul asta,are cumva o legatura cu vasul.
Nu stiu care,dar e frumos!
Îmi place!
Îl accept!
Nu,nu-l rontai!


12 comments:

  1. Dar ce e vanuta aia?
    Asa si matzul meu, fostul de fapt..cum prindea o cutie sau ceva in care se putea baga, nu ezita sa o faca :))

    ReplyDelete
  2. Ah, cred ca domnii Villeroy&Boch s-au gandit la toate dar nu si la "Mike la cuptor".:-)))))

    ReplyDelete
  3. Vanuta aia,ai mai vazut-o sigur...doar cu alt continut =))

    Uite-o -aici- :D

    Asa si ai mei,se baga peste tot!Cutii,pungi,dulapuri,cosuri...oriunde au loc =))

    ReplyDelete
  4. Lilly,Felix doar i-a facut proba.Ca de obicei,el vrea sa fie primul la toate =))

    ReplyDelete
  5. Haaa, haaaaaa.... ce tare!!! :)))) :))))

    Ma gandeam ca o fi ceva special pentru pisici :))) :))))

    ReplyDelete
  6. sunt asa curiosi si simpatici , vor sa experimenteze orice le ofera viata ;) ... eu pe motanul cel batran il plimbam prin casa in posetele mele , cum prindea una goala cum se baga acolo , cat despre cutii , plase ... nici nu mai vb !!!!

    ReplyDelete
  7. cat este de dragalas!!!!pupe mama pe el de frumos.am o curiozitare,in ce vas sta?(daca te intrebi cum de nu mi-am dat seama ce vas e,explicatia e simpla:sunt blonda)
    zi minunata iti doresc!!

    ReplyDelete
  8. Bucate apetisante,nu,e doar un vas de portelan...pentru noi,dar na,el l-a incercat primul :D

    ReplyDelete
  9. Catkitchen,asa si ai mei.Se baga peste tot unde încap =))

    ReplyDelete
  10. Cu cîteva mesaje mai sus,am dat un link.E un vas normal de portelan,în care se fac gratinuri and Co :D
    Te pup!

    ReplyDelete