January 04, 2010

O scurta aventura-OLY

Pe la sfîrsitul lui martie 2007 a aparut la noi în gradina o pisicuta de vreo 3 luni. O dulceata de felina, fetita. Speriata tare si foarte salbaticuta. La început am crezut ca e de prin vecini, dar dupa o zi-doua, mi-am dat seama ca este salbatica de tot. Banuiesc ca nu prea avea contact cu bipezii. Poate a fost o pisica parasita, pierduta... nu stiu. Cert este ca Mike s-a amorezat de ea, iar dragostea asta între ei era reciproca. Asa ceva eu nu ma vazut niciodata. Am botezat-o OLY (Denise o numise Olivia)
În primele zile a mîncat doar pe terasa si asta dupa ce ma îndepartam de ea.






Mai tîrziu a început sa intre si în casa la mîncarica, dar la cea mai mica miscare din partea cuiva, o taia ca din pusca! Am încercat sa o îmblînzim. Nu am reusit nicicum. Noaptea dormea pe terasa în casuta rosie de burete (casuta lui Mike, fosta lui Felix :D ). Dupa vreo 2-3 saptamîni a început sa mai adoarma si prin casa, dar iepureste!




 

 

 


Ziua era mereu prin gradina cu Mike si mai intra si se jucau si în casa... sau se odihneau. Dar nu se lasa prinsa sau mîngîiata pentru nimic în lume. Felix nu prea  o adora, la început, iar mai tîrziu a început s-o scuipe si sa fie gelos pe ea, pentru ca era zilnic cu Mike, iar el nu prea mai primea atentie de la frate-su! Oricum ei nu-i pasa, important era ca Mike o iubea... iar el era fericit ca avea pe cineva cu care sa doarma îmbratisat.

Pisici îndragostiti! :)




Adorabila imaginea, chiar daca este nereusita calitativ.
Îsi sprijinea corpul de Mik si si-a lasat capul pe "umarul" lui :D




 

 






Dupa doua luni a disparut fara urma. Am cautat-o peste tot. Pe la vecini, am strigat-o prin padure, am cautat-o pe strazi... nimic. Am fi tinut-o la noi, sa avem si-o domnisoara, dar nu a fost sa fie.

Mi-a fost asa mila de Mike!
Atît a mai cautat-o si o astepta zilnic pe terasa, lînga gardut... se tot uita dupa ea :(

2 comments:

  1. Azi , printre picaturi, am rasfoit acest blog, si am citit postarile mai vechi, si deci si povestea lui Oly. Chiar nu a mai aparut si nu ai mai aflat nimic desprea ea? Iubesc mult pisicile, ma dor povestile triste cu pisicute. Te sarut dulce si pe tine si pe blanosii tai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, absolut nimic. Cum Oly era o salbaticuta, pleca departe... cine stie ce s-a întîmplat. Nici nu vreau sa ma gîndesc... Înaintea ei, cu multi ani în urma, peste 10, am mai avut o pisica de suflet, care era blînda. Venea si mînca, mai dormea pe scaun în bucatarie, dar nu voia sa fie a noastra. Era batrîna, apartinuse unei doamne din vecini, care murise. Copiii au luat-o la ei acasa, în celalalt capat al orasului, dar ea venea mereu la casa batrînei care ramasese nelocuita. Pentru a supravietui mînca prin vecini, si se atasase de noi, cred ca din cauza lui Felix. Pe atunci nu erau asa multe pisici prin zona... cîndva a disparut si ea. Ma gîndesc ca a murit, pentru ca avea peste 16-17 ani (copiii doamnei nu mai stiau exact).

      Daca ai citit, am mai avut un pisoi care venea des la noi. Berry îl numenm noi, sau mai îl dezmierdam Cici, Cicishor... el era iubaret, dar tare hoinarea. L-am întîlnit chiar si în oras!!! unde e circulatie. Nu stiu ce-l împingea spre oras, ca noi locuim în zona linistita, în verde, lînga padure, fara strazi circulate... cîndva a disparut si el. Sper ca nu i s-a întîmplat nimic rau. Ma gîndesc ca poate s-a mutat cu bipezii lui, din zona. Cel putin eu asa sper.

      Delete