January 15, 2012

Mmmm, vanilie!

Hai sa vi-l arat si eu pe mîrtanelul meu ala delicat cu nas si papila de gourmet! So, deci am facut o crema de vanilie pentru Zuppa Inglese, cu pastai de vanilie despicate, pe care le-am fiert în lapte. Felix cînd simte vanilie în aer mai ca nu plînge lînga mine pîna primeste si el, macar asa de-o limbuta. Am scos pastaile si i le-am dat sa le linga. A fost taaare fericit!



Plus de asta i-am dat voie sa linga si bolul de cum am facut blatul.
Vad ca-i place si coaja de portocala :D
A vazut ca pe fundul vasului a ramas ceva din maglavais,
asa ca îsi înmuia labuta, apoi si-o lingea... si tot asa :D

14 comments:

  1. Si al meu e mort dupã dulciuri, mã speri cât mãnâncã:)

    ReplyDelete
  2. Pisicuta gurmanda! ce dulce e :) Eu nu l-am lasat pe al nostru sa manance dulciuri (si nimic in afara de mancarea lui), desi ii daduse si lui nasul intr-o hartie de la cupcakes :)

    ReplyDelete
  3. Ce scump este , ce l-as mai smotoci eu putin .

    ReplyDelete
  4. Ramona, nu sînt sanatoase dulciurile. Si al meu ar mînca de numa. Îi mai dau cîteodata iaurt cu fructe, sau sa guste cîte ceva, dar putin si în niciun caz ciocolata.

    ReplyDelete
  5. Mihaela, nici eu nu-l hranesc cu dulciuri. Pastaia chiar nu era dulce, doar îmbibata cu lapte :D
    Stiu ca nu sînt bune dulciurile, dar e tare pofticios, si daca nu i-as da o lingurita de iaurt cu fructe ar face cu nervii :D
    Mîncare însa în afara de hrana pentru pisici, îi dau si de la noi, asta daca este ceva ce îi pot da. Ma refer la ceva necondimentat gen peste, pui pe abur, copt sau de pe gril... Ii place si îi dau cu buna constiinta si carne cruda de vita si pui, asta chiar este buna pentru feline. E batrînel, dar îi merge bine, e sanatos, mai fit decît Mike(care e tinerel), celalalt motan care nu atinge nimic altceva decît crontanelele de pisici. Am încercat sa-i dau si lui una-alta care consider ca-s bune pentru el, dar nu le atinge nici în ruptu' capului :D Nici macar mîncare umeda de pisici nu vrea, doar crontanele. Nu îi am de mici, ci îi am din adapost, iar ei erau deja maturi... asa ca fiecare cu povestea si tabieturile sale :D

    ReplyDelete
  6. Eu cred ca Felix a fost cofetar intr-o viata anterioara judecand dupa gusturile lui rafinate.
    E mortala prima poza!

    ReplyDelete
  7. ai mei nu se ating de dulciuri, nici macar zahar vanilat. Ei vor doar carne si sunt in stare sa-si bage labutele sub cutit ca sa-si procure o bucata. Aseara am descoperit ca cel blond nu se da in laturi de la un cascaval frantuzesc, dar sa fie scump, nu ieftinituri :D

    ReplyDelete
  8. Asa ceva zau ca n-am vazut.Sa-i placa lui vanilia :)))
    L-as ciufuli pana i s-ar increti blana, asa drag mi-e de el :)

    ReplyDelete
  9. Lilly, posibil. Daca nu, sigur în urmatoarea! Acum ca le-a gustat pe toate =))

    ReplyDelete
  10. Kadia, deh, gusturi si gusturi :D

    ReplyDelete
  11. Bucate apetisante, îi place si menta, dupa asta lesina de placere! Scortisoara si vanilia, maslinele :D

    ReplyDelete