July 18, 2010

Dorm unde vreau,cînd vreau si cum vreau!



Cînd îl apuca pe Felix dragu de ma-sa,nimic nu se mai poate face!Aveam laptopul în poala.A venit domnul,si a început sa isi faca loc în poala mea,de parca era în pat.Si-a bagat curu între laptop si mine,a început sa se linga si sa împinga de aparatul care îl deranja!A trebuit sa renunt la internet...ca îmi era asa de drag cum îsi facea el de cap în poalele mele.Într-un final a obosit,si s-a culcat.Cîndva îi era asa de bine,ca nu îi eram destul de mare(si eu chiar nu-s mica)


Aici începe :





...si pe laptop se termina!



Îl durea în cizmele lui alea albe! :P





Si am stat asa uitîndu-ma la sopîrla de pe display vreo ora jumate.Nu,deci am mai facut si altceva...dar fara sa deranjez mustaciosul.Între timp i-am facut cîteva poze,mi-am facut bilet de cumparaturi,am studiat retetele în cele doua carti de bucatareala(Jamie Oliver),primite de ziua mea,de la draga mea pisica-Denise :D
Ce bine e sa ai multe lucruri la îndemîna!!!

5 comments:

  1. Trai-ti-ar obiceiurile, Felix! Semeni atat de bine cu Boris...

    Pup-o pe muma-ta!

    ReplyDelete
  2. De cîte ori îmi amintesc de Boris,îmi vine în minte poza aia unde "rîde" :D
    Te pup,draga mea! :*

    ReplyDelete
  3. mayaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
    nu pot sa cred !!! ... pe langa pasinea pentru gatit , mai avem ceva in comun " PISICILE " ... sunt superbi si ne fac ziua mai vesela cu prostioarele lor ... eu una ii ador , am un motan de 14 ani -CIURRY , iar anul trecut am mai adoptat un motanel pe care l-am botezat VUVU , nu aveam nici 2 luni macar cand l-am gasit pe strada si l-am adus acasa, iar cel batran l-a primit ca o mama adoptiva , cu toate ca este motan , il cara in gura prin casa si-l culca doar cu el , ce sa zic , m-au lasat fara cuvinte ... o lectie de viata pe care ne-au dat-o necuvantatoarele !!!!
    daca ai timp poti intra pe blogul meu culinar si acolo gasesti pozele mele pe flickr unde sunt si cei doi motanei !!!
    o seara frumoasa !!!

    ReplyDelete
  4. Am vazut deja imaginile.Sînt superbi,Ciurry si Vuvu!Ma bucur ca mi-ai spus de poze.Sa ma anunti cînd mai pui imagini noi.Ce nu faci o categorie despre ei pe blog? :P

    Va pup! :*

    ReplyDelete
  5. si eu ma bucur ca ai vazut copilasii mei :):) ... o sa te anunt cu drag ;)
    poate voi face intr-o zi si asta .... ms de idee !!!

    ReplyDelete