February 06, 2010

Felix si perluta


Hai sa va povstesc o patanie cu flocosul de Felix!

Pregateam prînzul.M-am apucat sa curat niste calamari.Într-un calamar am gasit o mini perla.Nu stiu daca era o perla adevarata,avea forma unei perle,era alba/champagne si era cumva sidefata ca si nasturii aia de perlmut.Cum a ajuns aia intr-un calamar,si ce era cu adevarat nu stiu.Cert este ca vroiam sa i-o arat si sotului care chiar era foarte ocupat cu ceva la computer.O pun lînga laptop,perluta aia,si i-am zis sa se uite si el la ea.Cum el era în draci ca nu stiu ce nu-i iesea lui acolo,nu i-a tras decît o privire scurta si a morocanit ceva.Felix a coborît de pe pervazul geamului unde doarme de vreo saptamîna,si a mirosit-o.Pîna sa-i spun sotului sa aibe grija ca sa n-o "linga" de pe masa,Felix a si înghitit-o!!!!!!!!!!!
Între timp a fost pe afara,deci posibil s-o fi "îngropat" prin gradina...poate,ma trezesc la anul cu vreun pom de perle prin gradina :P


Va pun si niste poze cu Herr Perluta

Aici e culcusul lui,pe marmura calda de deasupra caloriferului,
mîngîiat de razele soarelui cu dinti.
Doarme ca belferul!


Attached Image


Daca tot l-am trezit,a zis ca se spala putin..sa fie si el baiat prezentabil

Attached Image


Bineînteles ca nu-i prea convine lui obiectivul..a parat cu coada

Attached Image

Cu urechile pe spate,ma avertiza ca obiectivul va avea de suferit daca nu ma retrag.

Attached Image

Una am mai reusit ...si ma retrag.

Attached Image

Între timp venise Denise de la scoala,si mînca.
Nu mai era suparat pe mine,acum era concentrat la farfuria cu calamari.

Attached Image 
 
 Imaginile astea sînt destinate Umei,care trebuie sa i le arate nurorii mele,Maya.
Coincidenta de nume,este pur întîmplatoare..
Data viitoare,o sa va povestesc putin de însuratoarea lui Felix,
cu o blanoasa canadiana,si de cuscra mea Uma.

Ui' la el,ce barbat bine este! :D


Attached Image



Attached Image



Attached Image

Attached Image 
 

2 comments:

  1. :))) apropo de inghititul perlutei. Am avut si eu o pisica Isa, mai d mult... dimineata mama o lasa in camera mea, venea sa ma pupe de "buna dimineata", torcea taaareee si ma pupa pe la ureche. asta era ritualul zi de zi. intr-o dimineata in schimb, cand tragea mai tare de ureche, am vazut apoi ca se opreste si cercelul meu de argint alunecand pe gatul ei. 2 sau 3 zile am pazit cutiuta ei cu nisip, da' am recuperat cercelusul :)

    ReplyDelete
  2. Hhahaha,asta chiar ca-i buna!Bine ca n-a patit pisica nimic.
    Perluta aia sau ce-o fi fost,nu mai puteam s-o recuperez,ca ai mei au toaleta în padure ...sau prin gradina :D

    ReplyDelete