March 07, 2010

Conversatie...imaginara : )

Aseara eram singura în sufragerie.Ma uitam la TV,asa pe întuneric.Vine Felix,se aseaza pe podea în fata mea,si se uita asa în gol...Dupa vreo 2 minute apare si Mike,care se aseaza lînga Big Boss...si sta si el.La un moment dat începe Mike sa scoata un "miau" mormait asa în surdina.
Felix îi raspunde cam pe acelasi ton,dar un alt mormait.Au schimbat cîteva mormaieli dintr-astea.
Stiu ca pare nebuneste,si eu o nebuna...dar parca conversau! :D

Au stat si au "discutat" asa o vreme.Vazînd ca nu pleaca,am scos camera si am început sa-i blitzui.
Desi era întuneric,si eu îi blitzuiam de numa,au ramas pe acelasi loc înca mult timp.Cred ca am facut vreo 50 de poze.Nereusite imaginile din cauza întunericului,dar vroiam sa-i prind în ipostaza asta în care ei "comunicau",sa le arat si alor mei! :D

Felix : "Hey dude, what's up?"




Mike : "It is frightfully boring."




Felix : "Who cares?"




Felix : "What?Sorry, I don't understand..."




Mike : "My Mom says,I'm cute!" 




Felix : "Yes,you are so sweet like chocolate!" 




Mike : "Is it really true?Are you serious?Thanks..." 




Felix : "Hey,woman!"





Felix : "Stop bugging me!Get off my back!"










No comments:

Post a Comment