February 04, 2010

Laptop...pat,tot una!

Cine zice ca eu nu am voie pe laptop? ha???
Care laptop?
Da,pe mine ma si intereseaza ce tot spui tu acolo,îhîm...da...

Attached Image 

Din cauza ca m-ai certat,acum trebuie sa ma alint,sa ma linistesc :D

Attached Image


Acu' devine si barbosul enervant!


Attached Image


Cred ca azi înca nu l-am muscat!
Dar asta se poate rezolva imediat!


Attached Image


Cîta nesimtenie!Asta chiar vrea sa-mi testeze coltii!


Attached Image


Poftim!Eu sînt cuminte!El m-a facut sa fac asta!Eu ciar nu am vrut!



Attached Image


 Si Mike e interesat de aparatele care emana ceva caldurica :D


Attached Image

4 comments:

  1. Foarte faine pozele si povestile, dar cele mai faine is mainile lu cuscru' =))

    ReplyDelete
  2. Cred ca daca ai atasa un "mouse", baietii tai ar fi si mai interesati :) Sunt niste frumosi si se vede cat de bine sunt ingrijiti, au o blana asa de frumoasa :) Sa-ti traiasca motaneii! :)

    ReplyDelete
  3. hahahahha,mîinile lu cuscru,alea acoperite de blana??? =)) ...vezi ce de motani am p-acasa!

    ReplyDelete
  4. Silvia,au ei soareciilor ...de la jucarii,pîna la aia adevarati :D ,dar sa stii ca le plac si mausii de computer,mai ales lui Mike!

    ReplyDelete