January 09, 2010

Prin casa,prin gradina II

..iar a venit asta cu blitzul ei!



Dispari,ca-i ard una la obiectiv :D




În timp ce petreceam oaspetii Denisei la usa,
Felix si-a spalat putin picioarele în paharele cu Fanta,
a lins arahidele de sare...a obosit si a tras un pui de somn direct pe masa :D

Lil Pig

Imagine Atasata

 Îi place sa stea pe scaunul meu,de pe terasa,sa urmareasca circulatia pasareasca prin gradina.



Felix,nervos!
Cîteodata uraste obiectivul.L-ar mînca daca ar putea!
De fapt nu cred ca obiectivul e ceeace îl enerveaza,ci blitzul.
Încerc sa-l fotografiez mai mult fara blitz,si cînd nu se poate altfel,
îl reduc cît de mult posibil,ca sa-l deranjez cît mai putin.


Imagine Atasata



 Atît a cerut din cupola cu frisca,ca unii mici nu au rezistat si a primit frisca la lins!


Imagine Atasata

Bineînteles ca s-a cocotat pe masa ,sa manînce si firmiturile altora!!

Imagine Atasata



 Aici,era suparat pe Denise,care mînca un iaurt,si i-a lasat si lui...
dar prea putin :D


Imagine Atasata


Dar i-a trecut,si s-a hotarît sa ma ignore pe mine.
Nu-i place lui camera,si gata! :D


Imagine Atasata


Imagine Atasata


Imagine Atasata


Fel,ca de obicei..cum ma vede cu camera,nu mai face miscari.
Pîna sa apar cu aparatul,se juca de numa' cu un umeras de sosete
(deci,nu-mi tin sosetele pe umeras..era de la niste sosete noi) si cu un struguel de-al meu.

Cum am aparut cu aparatul foto...ignor total..


Imagine Atasata


Mai putin..si adormea..


Imagine Atasata


Moaca expresiva :D


Imagine Atasata

8 comments:

  1. poate nu te ignora, poate efectiv iti pozeaza! :)

    ReplyDelete
  2. Da îmi pozeaza,dar se si enerveaza :D

    ReplyDelete
  3. Vai tu draga mea, ce blog simpatic am descoperit! chiar ma binedispune...

    ReplyDelete
  4. Hhaaha! SI pe mine ma dispun pisicile.Le ador!
    Ai si tu vreo felina?

    ReplyDelete
  5. Nu am Maya...am avut o catelusa, adica o am si acum, dar nu sta cu noi...e mai complicat cu animalutele la noi.

    ReplyDelete
  6. Vreo alergie?
    Mie îmi plac si catelusii,de fapt îmi plac toate animalele :D ,dar felinele,mi-au placut totdeauna în mod deosebit :)

    ReplyDelete
  7. Ce frumos doarme felix pe masa!E adorabil!!!

    ReplyDelete