July 22, 2010

Mogîldete pufoase

Puiutii astia mici si tare dragalasi,sînt pisicutele lui tata...au fost pisicutele tatei.Acum au ramas cu mama.Pozele sînt din iunie cînd aveau vreo 2,5 luni.Între timp au vreo 3 luni si jumatate,sînt ceva mai marisoare,dar înca mici de statura,si nici nu cresc mari.Asa e soiul lor.Denise s-a îndragostit pe loc de ele,si le-ar fi luat acasa.
Mama nu e mare amatoare de pisici,sau între timp as putea spune ca nu a fost,dar devine.Cît am stat în tara,Denise i-a dragalit toata ziua,iar ei s-au obisnuit cu ea,cu noi,cu mama...
Acum fug toti dupa ea prin curte,se tin scai de pantaloni...toata ziua i se baga numai printre picioare.Asta nu-i placea mamei niciodata,frecatul asta de picioare.Acum s-a obisnuit :)


Denise,nasa lor,i-a botezat pe toti :D


Domnisoara Maya :D
Nu,numele ei de botez nu vine de la mine,ci de la nora mea din Canada.
Little Maya,se deosebeste de frate si surori,avînd o blanita total diferita.E mai pufoasa,si are parul mai lung,iar Denise e de parere ca seamana cu ea...de acolo numele.



Tot ea.






El,cum se putea altfel,este Felix :D
(Chiar mi-am întrebata fata,daca e lipsita de inspiratie :D )



Aici,domnisoara Tweety!



Facea o plimbare pe sub bratul fiicei mele.



Lilly e o frumoasa,si a fost cea mai prietenoasa.
Ceilalti erau speriati,dar s-au obisnuit rapid cu noi.



Lilly si Maya.



4 comments:

  1. Miha, nu stiu daca rezistam fara sa iau unul, una...M-ai inbolnavit. O zi buna1 Te tzuc, Cami

    ReplyDelete
  2. Ce scumpi sunt piticutii :)
    Si eu cred ca luam unul acasa.

    ReplyDelete
  3. Cami,eu te astept!Daca o sa ai o felina,sper ca te vei lauda!Adica vreau s-o vad! :P
    Pupici!

    ReplyDelete
  4. CamiB,si eu i-as fi luat pe toti...dar unde cu nebunii astia doi.Erau prea mici,si nu stiu cum reactionau baietii mei.
    Si chiar nu pot tine un harem de pisici.Poate unu ar mai fi mers,dar înca patru ar fi fost prea mult :D

    ReplyDelete