February 03, 2011

Gardianul la datorie


Unde altii îsi pun capul, eu îmi pun coada. Na si... ?


8 comments:

  1. Total gresit pusa problema... nu stiu cum altii indraznesc sa-si puna capul pe locul meu, unde-mi pun coada :)

    ReplyDelete
  2. Corcodusa,da,e o scumpete de moshuc! :D

    ReplyDelete
  3. Oana,da,sînt convinsa ca el,si nu numai el ci si celalalt flocos al meu,cred ca noi locuim în casa lor,pentru a-i rasfata :D

    ReplyDelete
  4. Asa e, Maya, eu am zis demult ca platesc un impozit la o casa care nu-mi mai apartine. Asa cum nu-mi apartin nici fotoliile, pernele etc. Daca prind jumatate de perna noaptea sunt norocoasa :) Dar nu ma plang, blanoasele (tot 2 am si eu, dar fetite) sunt minunate!

    ReplyDelete
  5. Cunosc.Ai mei baieti dorm peste tot.Desi au locsoare speciale pentru ei(cortulete,cosuri de nuiele cu perna,blanite,paturici...) ei dorm peste tot,pe unde apuca,unde au chef.Au faze cind amîndoi dorm cu noi,sau doar unul din ei.Sau dorm pe rînd la fiica-mea,sau pe dulapuri,canapea...dar cea mai tare perioada a fost cînd Mike dormea pe capul nostru!Nu îi ajungea doar perna,vroia sa doarma pe cap!Si el e greut,grasut,si mare.În general îi cam place sa doarma sus,lînga capetele noastre.Felix,lui îi place sa doarma lipit de corp sau sub-braturile noastre,sau lipit de picioare/de-a lungu picioarelor :D

    ReplyDelete
  6. Pupam bucatica de ginere! Ca si nevasta-sa are depturi depline de a face ce vrea, cand vrea si unde vrea! Fratele lui Maya doarme pe capul lui maica-sa..a mea prefera sa se suie pe mine si sa-si puna boticul pe obraz..ce daca nu pot respira de puful bagat in nas? Daca fata asa vrea, asa are...

    ReplyDelete
  7. Egal unde vor ei sa doarma,noi le facem loc...si daca e nevoie,dormim în pozitia "ghiocel" :D ...important e sa aibe ei loc sa se întinda pe diagonala în pat.
    Cei care n-au pisici,nici nu-si dau seama ce mare se face un pisoi cînd doarme =))
    Pupam nora si pe mama-sa! :*

    ReplyDelete