March 10, 2010

Vînatorul





Azi dimineata m-a trezit un zgomot ciudat.Cu ochii plini de somn si cu pupilele amortite pipaiam tavanul  cautînd proiectia ceasului din dormitor.Am vazut prima cifra era 6...Mai erau si alte doua cifre,dar nu stiu sigur daca le-am identificat pe moment,pentru ca ma derutau sunetele ciudate.În orice caz,stiam ca e prea tîrziu pentru a fi al meu sot care plecase înainte de 6,si prea devreme pentru mine,care ma trezesc deabia la 7.Desi am auzit zgomotul doar vreo cîteva secunde,puteam sa jur ca merge imprimanta.Asa ametita,m-am ridicat dintre pene,sa identific provenienta zgomotului.Trec prin hol,nu vad si nici nu mai aud nimic.Trec pe lînga camera Denisei,aud o respiratie de nas înfundat,care doarme.Odata ajunsa în sufragerie...liniste deplina.Prin clapita baietilor,vad coada lui Felix,care tocmai iesea.Stiu ca era a lui,pentru ca Mike era în pat cu mine,iar Berry nu are coada tigrata.Între timp,mai dezmeticita,am identificat ora exacta.Pentru ca nu mai era prea mult pîna la 7,am hotarît sa ma apuc de pachetelul Denisei pentru scoala,asa ca am ridicat toate rulourile ca sa nu consum curentul electric  :D
În timp ce eu trebaluiam asa,am auzit clapita,dar nu m-am întors imediat,pentru ca despicam o chifla cu un cutit foarte ascutit,iar eu neaflîndu-ma înca în putere mintala de 100%,nu am riscat sa ramîn fara unghii.
Sa lesin!Aud iar sunetele alea asemanatoare imprimantei,dar stiam sigur ca nu e posedat aparatul :P  pentru ca zgomotul provenea din hol.Acolo ,într-un colt întunecat,îsi facea Felix de cap cu o amarîta de pasare.Mîrîia ca un cîine,de parca vroia careva sa-i smulga micuta zburatoare dintre colti.Stiind ca-l cert iar,a înhatat pasarea care zacea pe jos,iar în acel moment,acea creatura mica a scos un sunet care mi-a strapuns inima!Nu stiu  de ce,dar niciodata nu am simtit asa,desi Felix a mai adus sute de pasari acasa.Nu am auzit niciuna "tipînd" în felul asta.Cred ca a fost ultimul ei tipat,care pe mine m-a atins enorm,si mi-a întristat toata ziua.
Cunosc legea salbaticiei,asta este natura,dar nu mi-a placut niciodata faptul ca Felix vîneaza atîtea pasari,care nici macar nu le manînca...cel putin sa moara si ele cu un scop, de a potoli foamea.
Am încercat cu mult timp în urma,cînd purta zgarda de pureci si capuse,sa-i atîrn un mic clopotel.Nu a functionat!Un clopotel,nu împiedica un vînator iscusit... de la vînatoare.
Desi sînt constienta ca placerea asta vînatoreasca nu se va schimba niciodata,totusi îi cert natura...dar el nu se lasa impresionat de ceea ce spun eu.
În fine...pîna la urma l-am scos cu tot cu pasare afara,iar eu am ramas cu inima strapunsa de coltii pisicesti...

Mike,mai gras fiind,nu reuseste sa prinda  pasari chiar daca îsi da silinta si încearca de fiecare data.El pare mai dulcic,mai linstit si mai dragut...dar doar pare!Acelasi instinct ucigator îl are si el.L-am vazut chinuind un pui de pasare,picat din cuib...


La Berry,nici nu vreau sa ma gîndesc.Deabia de acum îsi începe cariera vînatoreasca.Killer-ul din el este înca un clown jucaus.Dar cînd îl vad cît e de sprinten,agil,tînar si în putere este,stiu ca va fi acelasi fel de vînator harnic precum Felix...
Îmi tot spune eu,ca asta e natura,dar tot ma doare sufletul...si totusi îi iubesc asa cum sînt,vînatori!


(vînatorii cu doua picioare însa... îi detest,si sper sa se împuste unu pe celalalalt la vînatoare :P )

No comments:

Post a Comment