February 01, 2011

Una,alta...din urma

Felix detesta bauturile cu acid.Cîndva,zilele trecute,am deschis o sticla de vin spumos.Cît a mai batut sticla!Nu l-am putut poza cînd era în actiune,ca era sa rastoarne tot.Nebunul! :D

Aici ma pregateam s-o deschid.
Deja era suparat pe sticla,de parca stia el ce e înauntru! 



Mi-a tras iar privirea aia de macho furios.
Privire rezervata numai pentru mine.
La nimeni nu se mai uita cu atîta patima! =))
:wub:




*************

O sesiune foto,cu berry,în octombrie.Avea pe atunci cam un anisor.

Se lingea de zori pe bot! 



Attached Image


...apoi a început a roade de-o cutie.


Attached Image


Aici spala blana lui Dan :D


Attached Image


...dupa care a început sa se spele.


Attached Image


Devine din ce în ce mai curat!


Attached Image
 ...si arata tot mai barbat! :D


Attached Image
Am "furat" o imagine cu copilasii mei,în timp ce erau în elementul lor...în patul meu :D

Attached Image

O zi frumoas de noiembrie.Mike,statea de paza în gradina...

Attached Image

...cre'ca pazea somnul linistit,al Felixului :D

Attached Image


Obositi,dupa revelion :D
Fel,pe canapea,si-a bagat nasucul între labe,
dupa ce ne-am pupat de noapte buna.

Attached Image

Attached Image

Mike,si-a facut loc la Denise în pat.
Pe el l-am pupat de noapte buna,si nici n-a observat,asa praf de obosit mai era :D
Burticanosul meu:

Attached Image

Attached Image

3 comments:

  1. Mike se aseamana f. bine cu pisica mea Luna .
    Nu-mi aduc aminte ...poate ti-am mai spus si alta data.

    ReplyDelete
  2. Nu-mi amintesc daca ai spus,dar nu conteaza.Important e ca seamana...deci sînt niste dulci amîndoi! :)

    ReplyDelete
  3. ce dulci sunt cand isi baga nasul intre labute :) pisicul meu insa nu prea sta sa doarma asa imbratisat, imi da cu labuta ca sa il las in pace :)

    ReplyDelete