March 25, 2010

Savuram razele soarelui

O zi frumoasa si plina de soare,o zi linistita cu ciripit de pasarele,adiere usoara de vînt...o placere!
Hop!Apare doamna cu inamicul negru!Le-am stricat linistea,dar doar pentru 10 secunde.
Între timp m-au iertat! Felix era bagat în tufele de gard viu.Cînd a vazut ca ma apropii,s-a carabanit mai încolo.Am reusit totusi sa-l pozez,dar m-am retras rapid pentru ca mi-a dat de înteles ca vrea liniste si sfera privata pentru o "spalare" intima .



Mike,nu a vrut poza si pace!Motanul asta,iubeste libertatea si nu vrea sa fie deranjat.
Nimic nu este mai presus pentru el,decît o baie de soare în pamîntul proaspat afînat,sau în iarba mare.Am prins o imagine,si aia pe jumatate,ca mi-a întors spatele,apoi a fugit în pamîntul ala afînat de care vorbeam,si tot acolo e si acum,si asta de la ora prînzului!Nu l-am mai deranjat.Azi nu a avut chef de paparazzi :P




Berry,e ametit si el de la astenia de primavara,si vine la joaca doar dimineata la 7 si seara pe întunecate.Nu prea mai manînca deloc la noi,decît foarte putin.Ma gîndesc ca nici nu mai e asa flamînd,la fel ca Felix.Cum da caldura,Felix se transforma în Kate Moss.Nu am mai reusit sa-l pozez de vreo cîteva zile,ca vine la ore prea mici,sau prea mari.Între timp,am aflat de la doua batrînele care tocmai faceau o plimbare pe drumul de padurice din fata portitei mele de la gradina, ca Berry e un motanel din vecinatatea lor.Îl cheama "Smingerle",si îl credeau foarte salbaticut.Erau foarte confuze ca pisoiul stateaasa linistit în bratele Denisei.Nici nu le-am spus ca o parte din zi si din noapte,si-o traieste  pe la noi prin casa,gradina... :D

No comments:

Post a Comment