March 28, 2011

Vine,vine primavara

...taaare încet,dar vine! :D

Asa,deci eu,Felix,stiu sa dorm pe o perna,pe doua,
si stiu chiar cum pot sa le trag cu ghearele pe toate trei sub mine,
în asa fel încît sa nu mai aiba si restul pe ce pune capul!


Stiu sa ma spal pe picioare în orice pahar lasat unde nu trebuie,
si,da,stiu sa ma usuc pe microunde...eu le stiu pe toate!


Eu,Mike,urasc sa dorm singur!Îmi trebuie o bucata de mama.
Cînd pleaca de lînga mine,ma pacaleste cu o rola.
...ma face sa cred ca dorm sprijinit de vreun bulan ceva :D


Îmi place în gradina!
...si ma bucur ca Fel îmi da voie sa pazesc terasa
de pe trunchiul lui propriu si personal.

Mi-a spus ca e si al meu!
Am voie sa-l calaresc dupa plac!
Cici,nu!Doar cînd nu-l observa nimeni...atunci are voie :D



...si ,da!Maya e dusa cu pluta,ca vorbeste în locul nostru! =)) 
(Din cînd în cînd,mai trebuie sa fim si dusi cu pluta.
Prea seriosi...nici asa nu e bine :P)



4 comments:

  1. Mi-ai făcut iar un dor de Boris şi Putin :((


    Să fiţi sănătoşi şi voioşi, cu toţii!
    :* :* :* :* :*

    ReplyDelete
  2. Va pup!Si voi sa fiti cel putin la fel de voiosi si sanatosi! :*:*:*

    ReplyDelete
  3. Ce-mi place cum se uita la aparat!Foarte frumos!
    O zi buna iti doresc!

    ReplyDelete
  4. Mariette,merci de vizita si pupici lui Lukisor! :*

    ReplyDelete