March 03, 2010

Motan cu doua case,un avut...ce mai !

 27.02.2010


Berry...


Iar a fost 2-3 zile disparut,dar de data aceasta nu a mai fost la gagici,ci a venit tatuat în urechi si fara oua!Acum stiu sigur ca e mîtzul cuiva,deci are o alta casa,doar ca totusi vine la joaca,mîncarica si nanica si la noi.E un viclean! :D
Stiu,nu e singurul motan de pe Terra care traieste asa.O mai fac si altii.Eu ma întreb, de ce?

Ma gîndeam,ca na...om fi noi mai buni,mai frumosi :P,sau i-o place mîncarea noastra mai bine decît aia de acasa..sau..sau...sau...
În final,am ajuns la concluzia ca el vine aici ...probabil din mai multe motive,dar cel mai important, baietii mei.Egal care ar fi adevaratele motive,eu ma bucur de fiecare data cînd îl vad în fata usii.
Nu l-as fi castrat asa devreme,e prea tînar...dar asta este.Acum, ca nu va mai umbla dupa femei,banuiesc ca o sa-si pastreze mai departe obiceiul de a veni la mustaciosii mei,la joaca.
Nu stiu cine l-a castrat,dar a facut-o foarte urît.Eu stiam ca în ziua de azi nu se mai ciontesc motanii în halul asta. Ai mei flocosi vin de la adapost,si totusi sînt castrati cu demnitate.Din exterior,nu se vede ca nu ar fi "întregi".Adica mai au sacul,chiar daca e lipsit de oute...lui cicilica mic parca i le-a taiat careva cu topurul direct de la baza.E ciontit,nu mai are nici un sac...nic! Între timp,si-a revenit,operatia arata bine.Berry este din nou jucaus,de parca nu s-ar fi întîmplat nimic.Sare,face tumbe,se da peste cap...dar nu se mai spala ca înainte.Vine din ce în ce mai jegos. Cred ca si-a dat seama ca aspectul nu mai are nici o importanta în fata felinelor dame! :D






2 comments:

  1. Vai, bietul Barry! Nici n-a apucat bine sa fie barbat si s-a trezit eunuc! :(

    ReplyDelete
  2. Da,e cam tinerel pentru castrat.Are doar vreo juma' de an.Macar de ar fi avut vreo 10 luni,tot era mai bine.

    ReplyDelete