February 08, 2010

New Cat in Town!

28 Noiembrie 2009

A venit Mike de la plimbare,împreuna cu un amic. Este atît de frumusel motanasul,atît de jucaus,si tinerel tare.Toata ziulica s-au jucat în gradina.Felix nu prea a participat la joaca,dar nu s-a dat deloc la motanas,ceea ce ma face sa cred ca-l cunoaste,pentru ca-l priveste foarte "familiar",ceea ce el nu face cu motanii straini.De fapt,cînd vede un motan strain la noi în gradina e foc si para,si sare la bataie.

Pisoiul,este sigur al cuiva de prin vecini banuiesc...ca este foarte curat,nu are pureci sau capuse,este bine hranit,si destul de prietenos.A venit pe terasa,s-a jucat de-a lupta :D cu mîna lui Dan,dar nu s-a lasat prins.Oricum,se vede ca este obisnuit cu oamenii,deci are casa...ca Denise deja l-a botezat "Martin" (Între timp,Denise l-a rebotezat Berry : D )



Pisicontul

Posted Image



Posted Image


Cu Mike la joaca


Posted Image



Felix statea pe un scaun pe terasa,si îi urmarea pe baieti la joaca.

Deodata s-au auzit ciripituri de pasarele la TV,
iar el a început sa urmareasca emisiunea cu maaare interes,prin usa terasei:D

Posted Image 


Pe atunci credeam ca a fost o simpla vizita...dar s-o luam usurel :P

Vizitele au continuat si în urmatoarele zile.


La început am certat-o pe Denise ca i-a dat de mîncare.Nu ma întelegeti gresit, stiti ca eu dau mîncare la oricine care are nevoie.Dar mie nu mi-ar conveni daca cineva le-ar da motanilor mei sa haleasca.De ai mei stiu sigur ca nu pleaca de acasa din acest motiv,pentru ca ei sînt cu "sechele"/adica suflati în cur,iar ei deja au o anumita vîrsta,si stiu unde le este locul.
Dar Martinel asta micu,e usor de încîntat.E tinerel,si poate cine-l are,nu are asa mult timp de scarpinat,si jucat cu el,si atunci baiatul se muta la mine,iar "parintii" lui plîng dupa el!Si eu nu as vrea sa se întîmple asta.
Nu pot sa-l gonesc,asta e clar..si nici nu-l opresc sa se joace la noi in gradina,cu Mike,ca Felix nu-i curios de el(pe atunci nu stiam ce întorsatura ia situatia  )Cîte un biscuitel ceva,cîteodata,ok...dar hranit trebuie sa fie de oamenii lui,ca sa stie de care loc apartine,unde-i este casa! 


L-am blitzuit azi olecuta,si nu i-a convenit deloc!! 

 
Posted Image

No comments:

Post a Comment